Fredag!!!

Jaha då var det Fredag igen då, veckorna springer verkligen i väg och denna veckan har verkligen gått otroligt fort!!
Idag är det sådär med mig, har en jobbig huvudvärk som kom smygande redan igår kväll och den sitter i idag med så det blir ingen praktik för mig ikväll. Kommer vara hemma och vila istället så man förhoppningsvis slipper den här dumma huvudvärken resten av helgen när man har lite inplanerat som man inte vill missa =)
Så jag tänkte bara slappa idag som sagt, ska snart lägga mig i soffan och kolla på Rachel Ray tänkte jag, orkar inte vara uppe så mycket när man har sådan här huvudvärk. Men hade på känn att den skulle komma för att den brukar alltid komma i samband med att jag ska ha den tråkiga mensen. Menmen så är det!!

Igår var jue jag på arbetsintervju på ett Ålderdomshem och dem verkade väldigt positiva för att jag hade en bra bakgrund och det var ett stort plus att jag snart är utbildad. Så dem skulle tänka lite och sen höra av sig i nästa vecka. Så ni får hålla tummarna till mig att det blir nått =) Om jag ska jobba där så kommer det bli nätter och det har jag aldrig jobbat innan. Men man måste jue testa annars vet man jue inte hur det är. Jag kan säkert tänka mig att det är skit jobbigt den första tiden men sen så kommer man nog in i det ganska så bra. Det viktigaste är jue att man får sova och lugn och ro när man väl ska sova så man orkar jobba natten. Men förhoppningsvis blir det inga problem nue när man ska bo själv och så!!! Jobba nätter är jue bra med för att det blir goa pengar och det behöver jue jag =) Jaja vi får se i nästa vecka vad hon säger då!!!

Jaja nue börjar snart Rachel Ray så ni får ha en toppen Fredag!!!


image686




Kommentarer
Skrivet av: Tobias

svar: precis, hoppas de går över!

2008-02-29 @ 11:21:19
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Usch så jobbigt med huvudvärk :O

2008-02-29 @ 12:53:35
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Jaag försår det, men du kan ju roa dig med Rachel Ray, hon är sååå skön :D

2008-02-29 @ 13:05:20
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Jag hoppas att du får anställningen. Hur har det gått med boendet?
Trevlig fredag / Kramar

2008-02-29 @ 13:58:20
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0