Peking =)

Idag är det jue Alla Hjärtans Dag och det vet jue nog alla vid detta laget, hehe =)

Min sötis var i alla fall jätte söt och bjöd ut mig på middag på Peking, är en kinesisk restaurang för er som inte vet. Jätte god mat har dem och det är väldigt mysigt och trevligt att sitta där...Jag är fortfarande super mätt, kan nog bero på att jag åt både huvudrätt och efterrätt och det var jue såå gott så då får man jue passa på att äta...man vet jue inte när man blir utbjuden nästa gång. Hahaha =)
Såå jag och min älskade hade en mycket mysig stund när vi var ute och åt. Men annars så har vi inte gjort så mycket mer om jag ska vara ärlig. När vi kom hem igen så satte jag mig här och han satte sig vid tv:n. Kanske lite trist menmen känns som att man behöver inte göra så det går till överdrift heller. Vi tyckte att det vi blev nöjda med att gå ut och äta denna gången, sen nästa gång kanske vi gör nått annat. Man ska jue göra det som man känner för och faller en in!!

Jag har även varit på min praktik idag och idag så gick jag över och är på Arbetsterapin, har jue vatt på Sjukgymnastiken innan men sen så ska man jue vara på båda ställena så idag bytte vi. Kan säga att det är lika roligt att vara där inne och fast jag inte är med min handledare där så känns det ändå bra. Jag påbörjade en egen sak som jag ska få ta med mig hem och ha som minne sen!!
Sen på Eftermiddan var det jue dags för Gåskola och idag var det ganska så lugnt så jag passade på att träna lite själv!! Kan säga att det kändes att man ej tränat på ett tag, borde verkligen sätta igång med det igen.

Efter praktiken så var det bara hem och byta Outfit och sen så begav jag mig in till stan för att träffa Jessi. Vi gick runt och tittade lite i affärer och fikade på Cafè Fenix. Vi hade det jätte trevligt, vi pratade en del om helgens bravader och kanske om kommande helgs bravader. Fårse hur det blir med det, hehe!!!

Har haft en mycket trevlig dag och jag har känt mig väldigt glad idag men det beor nog på att vi har haft solen framme här idag, såå härligt väder har det varit =) =)

Avslutar med två bilder på Mig och Sötisen från Idag!!!

 





Kommentarer
Skrivet av: Anonym

peking är min favorit :) din lyllos ;)

2008-02-14 @ 21:08:54
Blogg/hemsida: http://mommy.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

mumsigt =) Ja visst e de härligt med solen! Nått magiskt med den, precis som om hela världen öppnar sej å man vill hitta på massa å man blir glad som bara den! Hihi! Hoppas vi får fler såna dagar nu.

Trevlig helg!

2008-02-14 @ 21:36:11
Blogg/hemsida: http://jenssan.blogg.se
Skrivet av: Cissi

Vilken fin tröja du har på dig.. skit snyggt

2008-02-14 @ 23:12:42
Blogg/hemsida: http://meonly.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

Åh gud så mysigt! :D själv fick jag ju inte fira med pöjken min ;P

2008-02-14 @ 23:30:35
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: matilda

söta bilder :)

2008-02-14 @ 23:59:17
Blogg/hemsida: http://matildahammar.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0