Fixardag...

Jag och sötisen har mer eller mindre hållt på att greja hela dagen sen vi gick upp vid kvart i elva. Vi skulle börja tvätta klockan elva men det tog sötisen hand om. För att jag tog tag i städningen och plockade undan alla julsakerna istället. Det tog sin lilla tid att plocka ner alla julsakerna igen och sen damma och sätta upp dem andra sakerna som vi brukar ha. Jag kom på att tio i ett var det Windfall så jag fick ta en paus i mitt städande och sätta mig och titta på det. Efter jag hade kollat på det så dammsugande jag för det var bara det jag hade kvar.
Min sötis var som sagt duktig och tvättade, slängde skräp, rengjorde spisen och körde och handlade. Vi har varit väldigt flitiga idag.

Det känns lite tomt att alla julsakerna är borta alla redan men ville ha väck det innan vi reser och så ville jag städa med så har ser snyggt och fint ut när man kommer hem, känns jue mycket skönare än att komma hem till ett ostädat hem!!

Vi har även hållt på att packa inför resan. Både jag och sötisen har nästan packat allt alla redan. Skönt att göra det i tid så slipper man stressa med det sen. Vissa saker kommer man jue inta kunna packa fråns samma dag, som hygiensaker och sådant. Men allt annat har vi typ packat. Såå det har vi med grejat med idag/kväll. Känns som jag har  lite kläder med mig, men alla säger att man ska jue inte ha med så mycket för man kan handla så billigt där nere sen. Men jag har säkert mer kläder än vad jag behöver ändå fast att jag tycker att det är lite. Men där kanske inte finns kläder som faller mig i smaken, det man man jue inte veta. Menmen blir nog bra i alla fall :)

Vi har nästan precis ätit och det var jag som lagade maten idag. Det blev potatis, lax, hollandisesås och blandade grönsaker, såå gott var det :) Har blivit helt galen i lax!!

Jag ska snart vara lite mer duktig och påbörja en läxa som jag måste ha gjort innna vi reser. Fårse om jag hinner klart med den innan jag ska gå och duscha och kolla på tv. Är jue bra på tv ikväll och det kan man jue inte missa, är jue blandannat One Threee Hill och Victorias Secret Fashion Show. Det kan man inte missa eller hur??

Ha en fortsatt trevlig kväll!!






Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Min dag har varit lugn och skön, precis som en dag ska vara :) Nu åker ni snart *avis* Kram

2008-01-06 @ 17:30:41
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Malin

jadå detsammadetsamma=)

2008-01-06 @ 19:13:02
Blogg/hemsida: http://minnan.blogg.se
Skrivet av: Line

Vad duktiga ni varit idag!:)Själv hjar jag inte gjort överdrivet mycket. Kollat på massa skidor på tv och sprungit en runda, annars nada!givetvis kommer jag att visa klänningen sen, måste bara fixa hela min outfit!:)Ha en underbar vecka!Kramkram

2008-01-06 @ 20:34:20
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Maria

Aaaw va mys! Jag vill också packa till en resa utomlands haha =) Ha en trevlig kväll du med! =)

2008-01-06 @ 21:01:38
Blogg/hemsida: http://catwalkqueen.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Lika bra som alltid :D

2008-01-06 @ 22:08:56
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Åh tack så mycket :D

När är det ni reser? :)

2008-01-06 @ 22:35:33
Blogg/hemsida: http://wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0