Halsning fran Thailand :)

Hejsan pa er dar hemma i Sverige!!

Jag ville bara skicka en halsning till er dar hemma, att har ar det toppen bra :)

Snart ar det dax for hemresa och det kanns inget skoj alls. For vi har det sa bra har. Vi solar och badar varje dag antingen vid poolen eller vid havet. Vi ater och dricker goda drickar mest varje dag oxa. Vill verkligen inte hem. Har ar jatte fint vader mest hela tiden och det ar sjukt varmt. men ska inte klaga, hehe!! Thailand ar ett undrbart land :)

Vi har aven varit pa en del utflykter men det berattar jag mer om nar jag kommer hem igen. Nue ska vi hamta mina foraldrar sen ska vi till Khaolak och shoppa =)

Haa det toppen bra, sa hors vi =)


Kommentarer
Skrivet av: Line

Hej!Vad härligt att höra att ni har det finfint i Thailand!:)njut så mycket du bara kan innan det är dags för verkligheten igen.Själv har man kastats in i verkligheten på sjukhuset!Sola lite för mig med!Kramar

2008-01-22 @ 16:41:03
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se
Skrivet av: Jenny

Härligt att höra att du mår bra !! Är inte alls avis haha.. Kram på dig

2008-01-22 @ 17:32:59
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Line

Hej!Vad härligt att höra att ni har det finfint i Thailand!:)njut så mycket du bara kan innan det är dags för verkligheten igen.Själv har man kastats in i verkligheten på sjukhuset!Sola lite för mig med!Kramar

2008-01-22 @ 18:18:22
Blogg/hemsida: http://liine.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0