Läxor och åter läxor...

Det har jag ägnat mig åt större delen av dagen det är därför jag inte har bloggat nått innan idag. Men nue har jag äntligen tid med det.

Jag gick vaknade vid halv nio idag, men log och drog mig till närmre tio. Orkade inte riktigt gå upp fast att jag var ganska så pigg. Men det beror nog på att när jag vaknade så hade klockan i Thailand varit halv tre så det är väl det man känner av. Känner mig piggare nue man man känner fortfarande av tidsomställningen, jet-lagen. Jag gör det speciellt på våran kväll eftersom att i Thailand skulle jag ha liggat och sovit nue. Men jag kommer nog in i det vanliga snart igen, förhoppningsvis!!

Som sagt gick jag upp vid tio och då satte jag mig framför datorn och svarade på kommentarerna jag hade fått i min blogg och så läste jag alla andras bloggar som jag följer. Har jue lite att ta igen nue när jag har varit iväg i två veckor. Vid halv tolv tiden tror jag det var som jag satte igång med läxorna igen. Jag hade jue redan börjat på det innan jag reste och även igår gjorde jag lite och idag gjorde jag färdigt allt. Men satt med det större delen av dagen, var inte klar fråns halv sju tiden ikväll. Har nästan suttit med det hela tiden förutom lite småpauser när jag har kollat på tv och diskat, annars har jag varit duktig och gjort det jag skulle. Ville bli klar så att jag kunde se på tv nue på kvällen. Blandannat på One Three Hill, det kan man jue inte bara missa. Men missade början lite men gjorde inte så mycket. Det var ett mycket bra och spännande avsnitt!! Jag har även kollat på Singing Bee ikväll som jag kollade på första gången ifredes när det var repris. Ganska så roligt progam faktiskt :)
Det är verkligen jätte skönt att ha läxorna klara och inskickade till min lärare. Får man hoppas att slit ger resultat oxå, hehe!! Massa läxor är priset för att man reser iväg i två veckor men ångrar mig inte ett dug. Det var värt allt eftersom att jag fick komma till underbara Thailand, Khaolak =) =)

Imon är det då dags för skola igen för min del. Kommer att ha sjukvård hela dagen. Undrar vad vi ska göra? Känns inte så lockande med skola men ska bli skoj att träffa alla mina klasskamrater igen.
Sen på tisdag så kommer jag att börja på min praktik, hoppas att jag kommer trivas och att det kommer gå bra. Man är alltid lite nervös för nya saker och nya ställen, jag är det i alla fall.

Nehä nue ska jag gå och vara lite social med min älskade sambo. Har jue mest gjort läxor idag som sagt så har ej ägnat så mycket tid till honom. Så nue ska jag göra det innan det är dags för läggdags!!!

GODNATT!!!




Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Fy så tråkigt det låter, läxorna alltså.. Jag håller utkik efter fler bilder..

2008-01-27 @ 21:26:32
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se
Skrivet av: Anonym

HIhi jaaa :D
Jorå, din då? :D

2008-01-27 @ 21:39:01
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: Anonym

usch så tråkigt ;)

2008-01-27 @ 21:41:55
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0