Sjukvård!

Idag så började skolan igen och idag började kursen Sjukvård som jag blandannat ska gå i vår. Vi har våran favislärare även i det ämnet så det är super. Hon är en jätte bra lärare och vi har haft henne sen vi började utbilningen, inte i alla ämnen då men i vissa ämnen har vi haft henne.

Det var en lugn lektion vi hade. Hon hade lite saker att informera oss om ochs en fick vi göra en presentation av varandra eftersom att vi fick två stycken nya tjejer i våran klass. De har läst på flex innan men så kan man inte läsa Sjukvård på flex så då fick dem hoppa in i våran klass. Sen blev det en kort genomgång om vad vi ska göra för något i Sjukvården och sen så var lektionen slut.

Jag fick stanna kvar eftersom att jag hade varit olydig. Haha, skoja bara =) Jag skulle få mina uppgifter som jag ska göra medans jag är borta. Jag fick tre stycken uppgifter, fler än vad hon sa från början. Menmen det får gå. Hon sa att om jag hinner kan jag jue börja på dem som idag och sen fortsätta när jag kommer hem och sen maila in dem när jag är klar. Hmm tror jag ska försöka börja på någon av dem idag så jag slipper göra allt när jag kommer hem. Fårse vad jag hinner ikväll helt enkelt, Ska jue läsa genom ett kaptiel i boken med tills imon och det var ganska så många sidor. Men det får gå!!!
Direkt när skolan börjar så känner man stress, eftersom att man får nästan läxor direkt och det känns som man har hundra saker att göra. Jag känner nog så ännu mer nue eftersom att jag reser imon och har massa annat och tänka på oxå.

Efter skolan så gick jag och Emmy till vårat favisställe, Nostaliga och käckade. Vi tog varsin toast, dem är jue såå goda :) Vi var tvungna att ta en snabbis fika/lunnch innan jag reser jue för sen lär det nog dröja ett tag. Vi hade trevligt som vi brukar ha det, hihi!!! Jag gick sedan till biblioteket efter det och där lånade jag två böcker. Det blev Marian Keyes, Under Täcket. Ville ha den allra nyaste men den var utlånad. Jag lånade även Mias Hemlighet som är fortsättningen på Gömda och Asyl!!

Nehä man kanske ska ta och lyssna lite på musik. Nää men ska lyssna igenom några cd-skivor som vi har och se om det bra musik på dem så man kan ta med dem till Thailand, annars får jag fixa någon ny med ny musik på såklart, hehe =) Sen efter det ska jag försöka vara duktig och göra lite läxor!!

Ha en fortsatt bra kväll, Kramis!!!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Jorå, dagen gick bra tillslut :P din då?

2008-01-08 @ 17:13:02
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Okej vad jobbigt :)
Vad ska du göra ikväll då?

2008-01-08 @ 19:24:16
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: Anonym

Åh mysigt :) Jag sitter och myser i soffan :D

2008-01-08 @ 19:51:34
Blogg/hemsida: http://celebratelife.blogg.se
Skrivet av: jenny

Är det imorgon ni åker? I så fall vill jag önska er en trevlig resa !! kram

2008-01-08 @ 19:58:56
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0