Praktik!!!

Japp idag var det dags för praktik igen. Det blev ett väldigt hopp från när jag var där förra veckan, nästan en hel vecka. Det blev så bara för att jag fick bli ledig ihelgen och det var jue snällt att jag fick vara det =)
Så idag var det dags igen och idag var det mellan 12-20 så hann ej blogga innan jag skulle iväg så får göra det nue istället!!

Det var ett väldigt lung dag måste jag säga. Var inte meningen att det skulle bli så lugnt med min handledare hade bytt tur så han jobbade dag istället för kväll. Så han hade innedag och när man har det så är man bara inne i huset och det händer inte så mycket!! Så på eftermiddagen var jag med honom mer eller mindre tills han slutade och då så gjorde vi inte så mycket mer än att vi satt nere på träffpunkten och fikade tillsammans med dem boende!! Sen när han hade gått hem fick jag gå tillsammans med två andra tjejer som med skulle jobba kvällen och det gick bara bra. Det var lika lugnt då, vi satt och fikade och kollade på tv och satt och umgicks med dem boende. Väldigt lugn dag måste jag säga, nästan så att det blev lite tråkigt visa stunder.

Men imorgon kommer det vara full rulle igen större delen av dagen eftersom att då ska vi fara och flänga en hel del, det gör man om man inte har innedagen då!! Så imorgon är det dag, mellan 7.30-16. Lite roligare när det händer lite mer, men sen så är det skönt när man har lite lunga dagar oxå såklart!!

MM så jag har ej gjort så mycket mer idag och lär ej göra så mycket mer imorgon än att praktisera. Fårse om man kanske hittar på nått på kvällen. Men annars lär jag bara vara hemma och ta det lugnt, kan behövas det med.

Haa det fint!!!!




Kommentarer
Skrivet av: Cissi

Ja det är jätte tråkigt för jag behöver verkligen blogga.. men efter omständigheterna så går det inte, det blir tydligen hus i helvete vad jag än gör så..blir bara så trött på det ibland att folk ska ha åsikter och precis allt man gör och tänker..

Hoppas du får en bättre och mer händelserik dag imorn!

*kram*

2008-03-05 @ 21:38:48
Blogg/hemsida: http://meonly.webblogg.se
Skrivet av: Tobias

svar: jag hade en ganska bra dag :) men jag var helt död när jag kom hem, dudå ? =)

2008-03-06 @ 10:21:35
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0