Regnar :(

image708  Jaha då var det slut på det fina vädret igen verkar det som. För att nue regnar det igen och det verkar som att det skulle bli regn och blåst till helgen igen. Om det blir så är det verkligen såå tråkigt för att sådant väder har det jue varit några helger i rad nue :( Vi får hålla tummarna för att solen tittar fram till helgen istället, eller hur??

Jag sitter här och äter lite Jordgubbsfil just nue, ska cykla till praktiken om en stund. Har ingen större lust att cykla när det regnar men får sätta på mig regnkläderna så blir det väl lite bättre!!!
Det var verkligen kämpigt att gå upp idag, givck upp vid 6 tiden och det är ganska så länge jag gick upp så tdigt och imon blir det ytterligare lite tidigare för att då börjar jag klockan 7. Menmen det får gå, ska försöka lägga mig i hyffas tid ikväll så man orkar upp imon.

Det var ganska så full rulle på min handledares schema idag, Vi ska iväg redan vid åtta till en klient sen så fortlöper det hela förmiddagen. Sen så i eftermiddag så ska vi på ett möte om självskadebeteende, hur man ska handskas med det och hur man ska bemöta sådana patienter på ett bra sätt och hur man ska prata, säga till dem. Det ska verkligen bli jätte intressant att få vara med på det. Ska ha med mig mitt anteckningsblock så man kan anteckna lite och det kan vara bra att ha sen!!!


Morgonens låttips: Johnossi - Summerbreeze




Kommentarer
Skrivet av: Emma

Här har solen också lyst med sin frånvaro :(
Kramis

2008-03-06 @ 17:11:11
Blogg/hemsida: http://larose.blogg.se
Skrivet av: Jenny

Här har det inte regnat, solen har lyst på oss :)

2008-03-06 @ 19:38:18
Blogg/hemsida: http://aikmansgirl.webblogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0