Vill Sova....

Men känns som att jag får försöka hålla mig vaken en stund till i alla fall!! Men kan jue inte vara uppe heller om jag håller på att somna men får se hur länge jag orkar vara vaken. Jag hade jue tänkt vara upp ganska så länge idag så att jag kunde sova långt ut på dagen imon eftersom att jag ska jue orka med och jobba natt sen!! Men om jag ej orkar vara vaken så länge till får jag ta och lägga mig några timmar och sova på eftermiddagen istället....Jaja det ordnar sig nog =)

Idag har jag jue varit hemma hos Vonka och Tindra och fikat och även mina föräldrar och lillebror var där. Vi pratade en hel del och så fikade vi på god blåbärspaj som Vonka det gjort =) Jag var snäll och gav Tindra och Vonka varsin Påskpresent, kände som dem behövde det!! Tindra fick en tröja av mig och Vonka fick fyra ljus!!
Efter jag hade vatt där så var jag hemma i min lägenhet en runda och lämnade lite saker och hämtade lite nya, sover ej så mycket där...
Sen så har jag bara vatt med Paul. Vi delade på en pizza och sen så har vi bara slappat framför tvn.

Vissa dagar under helgen har jag haft paus från stegräknaren, men ilördes hade jag den med på mässan bara för att se hur många steg man gick där och då blev det 9866 och idag hade jag den på och då blev det 6728 steg!!

Tänkte visa er några fler bilder från mässan och en bild på Tindra när hon har öppnat presenten hon fick av mig!!!

   
Bild 1: En stolt Paul!
Bild 2: Jag står vid den fina bilen.
Bild 3: En gammal Mini Cooper.


Tindra =)






Kommentarer
Skrivet av: Tobias

svar: yes tänk va härligt med en säng ;)

2008-03-24 @ 22:44:07
Blogg/hemsida: http://grymtroligperson.blogg.se/
Skrivet av: Nathalie

Godnatt, sovgott!

2008-03-24 @ 23:11:34
Blogg/hemsida: http://carvalho.blogg.se
Skrivet av: Wysteriia

Svar: Haft en helt ok påsk faktiskt! :D

2008-03-24 @ 23:21:17
Blogg/hemsida: http://Wysteriia.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback


RSS 2.0